• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83183
+
-

ارسال محموله تجهیزات پزشکی به عراق

ارسال محموله تجهیزات پزشکی به عراق

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: محموله‌ای شامل دارو و تجیزات پزشکی برای تجهیز اورژانس اربعین به کشور عراق ارسال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «مرادعلی فولادوند» بیان کرد: محموله دارویی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در چند نوبت به کشور عراق برای برپایی اورژانس و مراکز درمانی با هدف ارائه خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین ارسال شده است.

او یادآور شد: اقدامات درمانی بسیج جامعه پزشکی استان در قالب یک مرکز اورژانس بزرگ در محل عمود ۷۳۶ به نام درمانگاه شهید رئیسعلی دلواری و 4 پست امدادی- درمانی به نام‌های درمانگاه امام عصر(عج)، درمانگاه بیت‌الزهرا(س)، درمانگاه احباب‌الزهرا و درمانگاه حضرت زینب(س) در شهر کربلا مستقر می‌شوند و خدمات خود را به مدت 10 روز به زائران اباعبدالله الحسین(ع) به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) بوشهر تصریح کرد: این سازمان چهارمین سال متوالی است که مراکز امدادی- درمانی را در مسیر پیاده‌روی اربعین در جاده نجف به کربلا در عمود ۷۳۶ و شهر کربلا برپا می‌کند و به زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رایگان بهداشتی- درمانی ارائه می‌کند. فولادوند ادامه داد: این مراکز درمانی در سال ۹۷ به بیش از ۳۶ هزار نفر از زائران خدمات رایگان بهداشتی- درمانی ارائه می‌کنند.

مراکز درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی بوشهر امسال خدمات خود را از ۱۹ مهر (۱۲ صفر) آغاز می‌کنند و تا ۲۸ مهر (۲۱ صفر) به کار خود ادامه خواهند داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید